donderdag 3 mei 2012

Zo alweer 2 verjaardagen gehad en dus 2 taarten gemaakt. Timo is alweer 9 jaar geworden. Wat gaat de tijd toch hard. Voor je het weet zijn ze groot. En dat betekent dat ook wij als ouders ouder worden. Timo is goed verwent 9 boeken gehad een voetbal tafel en een skelter en een hot weels baan.
Timo houd niet zo van marsepijn dus hij wilde een slagroomtaart gevuld met chocolade bavarois en abrikozen jam. De kleur slagroom mocht hij ook kiezen en dat werd rood alleen omdat de slagroom wit is is het een beetje licht rood/roze geworden.
Zie hier het resultaat
 Hij was heerlijk.
Toen een dag later was Freddy jarig en ook voor hem heb ik een taart gemaakt. Hij werd 30.
 Gevuld met tiramisu en kersen afgesmeerd met tiramisu botercreme en ook die was heerlijk.
Zie het resultaat
Een strik gemaakt met wat krullen. Dat heeft wat voeten in aarde gehad maar het is gelukt.
De vorige keer dat ik het gedaan had was het met fondant en dat droogt beter dan marsepijn. Maar dat hindert niet. Iets langer laten drogen en iets meer tylose erin. Zo en dan moet ik nog een taart voor mijn zus maken die zaterdag 5-5 jarig is en daar ben ik nu al druk mee. Hoe die eruit komt te zien zeg ik niet je moet maar mijn blog in de gaten houden dan zie je het vanzelf.
word vervolgt zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen