zaterdag 21 april 2012

Zo weer een nieuw blogje heb weer het een en ander gebakken.
Arne zijn nieuwe baas belde op de valreep of ik voor hun zoon voor de volgende dag nog een taart wilde maken. Dat was prima zei ik.Hij is gevuld met aardbeien bavarois en aardbeien jam.  Ze wilde er een tractor op voor hun zoon wesley die 6 jaar werd.
Ze waren onder de indruk van de taart. Ik heb nog nooit een tractor taart gemaakt en al zeg ik het zelf hij was goed gelukt. Zie de foto.
Dan heb ik ook nog een aantal verschillende cup cake's gemaakt. Chocolade bavarois dat is een chocolade cupcake met een stukje chocolade bovenop in de oven. De botercreme gemaakt van witte chocolade wat chocolade snippers erop en smullen maar. Je kan er ook nog wat vruchtjes bij op doen maar die had ik niet in huis.
En Toen was het pasen ook nu heb ik heerlijk kunnen bakken. Opnieuw de chocolade bavarois cup cake nu heb ik de chocolade ook nog geel gemaakt en vruchtjes erop uiteindelijk staan niet op de foto.
Ook heb ik toen pistache cup cake gemaakt lekker dat die waren. Alleen moet je van noten houden.

Toen was er in huise Domus Spei een klein prinsesje jarig en ook zei wilde een lekkere taart. En nu mogen jullie raden wat voor een en weet je het al, een Prinsessen taart en zie hier het resultaat.
Gevuld met aardbeien bavarois  en aardbeien jam en afgesmeerd met botercreme.
Zo dat was het weer voor nu wat er staan alweer 3 taarten te wachten om gemaakt te worden en hoe die worden dat zie je vanzelf.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen